środa, 5 czerwca 2013

0506

Ostatnio nie mam czasu na robienie zdjec, co mnie bardzo denerwuje. Mysle, ze to potrwa do weekendu, a moze nawet do przyszlego tygodnia. W niedziele mam bierzmowanie, a do tego czasu codziennie chodze do kosciola. Nie moge sie doczekac az bede juz po wszystkim. Wieczorami znajduje chwile i wygrzebuje jakies starsze fotografie i je przerabiam. Przewertowalam chyba wszystkie foldery w komputrze i uswiadomilam sobie, ze wiekszosc lepszych zdjec juz wrzucilam na bloga. Tak wiec zostawiam Was dzis tylko z jednym zdjeciem. Mam nadzieje, ze sie spodoba;p
 

Na zdjeciu: Agata ;d

7 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcie :) ja mam nadzieję, że niedługo nastąpi moje bierzmowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. Napisz jakiego programu do przeróbki zdjęć używasz :D.

    OdpowiedzUsuń